فال فردا سه شنبه 30 فروردین 1390
 
aminDL
دانلودستان امین
درباره وبلاگ


به وبلاگ اصلی امین منوچهری خوش اومدید. امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب بگذرونید. منتظر نظرات گرم شما هستم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : امین منوچهری

فروردین
امروز ماه نو در برج خودتان است. از فرصت ها استفاده كنید و لذت ببرید و موفق شوید.

اردیبهشت
امروز ماه نو در برج حمل می باشد . این قسمت مرموز چارت شماست. شاید بخواهید افکارتان  را برای خودتان نگهدارید. به خصوص اگر ایده خلاقانه پیدا کرده اید و نمی خواهید دیگران آن را از شما بگیرند.

خرداد
ماه نو تقریباً در آسمان است و تاثیر آن را احتمالاً‌ امروز پیش از آن كه به طور كامل در آسمان جای بگیرد می بینید. بروید بیرون و از دنیا استفاده كنید. نمی خواهید كه فرصتی را از دست بدهید؟

تیر
ماه نو در برج حمل می باشد.اعتماد به نفس تان بالا می رود.مسئله بسیار مهمی را یاد می گیرید.در خانه شما و همسرتان دوست دارید در مورد موضوعی که قبلاً به آن فکر کرده اید،صحبت کنید.شاید در رابطه با تغییراتی باشد.

مرداد
امروز ماه جدید است و وارد علامت آتشین قوچ می شود و این به بخشی از چارت شما مربوط است كه در مورد اثبات خویشتن و سفر می باشد. و هم چنین حاكم بر شانس ها و اقبال شماست. بنابراین شما به زودی شانس خواهید داشت كه درهای جدیدی را به روی خود گشوده و به مسیری هیجان انگیز رهنمون شوید.

شهریور
ستارگان تاثیر زیادی بر زندگی شما دارند.ماه نو در برج حمل می باشد.فرصتی دارید تا درآمدتان را بالا ببرید و آینده را تامین کنید.خورشید به قسمت ماجراجویی چارت شما می رود و دوست دارید تحقیق و جستجو کنید.

مهر 
امروز ماه نو شده و وارد علامت قوچ می شود و حاکم بر بخشی از چارت شما است که بر روابط شما با دیگران تاثیر می گذارد.حالت زمان تنها بودن نیست چرا که شما از شریک شدن منابع،استعدادها،افکار و احساساتتان با دیگران سود خواهید جست.هم چنین ممکن است شخصی جدید وارد زندگی شما شود که وجودش همانند نسیم خنک از هوایی تازه برای شما لذت بخش است.

آبان
ماه نو در برج حمل می باشد.امروز پرانرژی تر هستید و هر کاری می توانید انجام دهید.یکی از افرادی که با شما صمیمی است از شما کمک می خواهد و با خوشحالی به او کمک می کنید.مفید بودن خوشحال تان می کند بنابراین سعی کنید به همه کمک کنید.

آذر
ماه كامل امروز كمك می كند كه خود را به زندگی روزانه اختصاص دهید و عملی باشید. در طی چند هفته آینده شما باید افق كاری خود را بسط دهید بخصوص اگر باعث شود كه مقامات به شما توجه خاصی در این مورد بنمایند. حس ششم به شما می گوید كه كوشش های شما ثمربخش خواهند بود و یك تغییر جالب در انتظار شماست.

دی 
امروز ماه نو در برج حمل قرار دارد، احتمال دارد حرف های ناراحت كننده گفته شود و سبب بروز ناراحتی شود. اكنون كه هر كسی نظر خودش را بیان كرده است می توانید تصمیم بگیرید. حتی شاید این تصمیم در رابطه با جبران یك رابطه خصوصی باشد.

بهمن 
امروز روز ماه نو است و ماه نو فروردین می باشد و قسمت خواهران و براداران و همسایگان و مسافرت های کوتاه و مسائل روزمره چارت شما مربوط می شود. اگر اخیراً‌ با خواهر و برادر یا همسایه ها مشاجره ای داشتید امروز این فرصت را دارید که همه چیز را از نو آغاز کنید . شاید شما باید پیشقدم شوید بنابراین منتظر دیگران نباشید و خودتان دست به کار شوید.

اسفند
هلال ماه نو در حمل در بخش پول جدول و نمودار شما چشمک می زند . حال آیا خوشحال نیستید که در مقابل اصرار به وحشیانه خرج کردن مقاومت کرده اید ؟ حتی پی می برید که شما مخفیانه پول دارید که اندازه کافی خرید کنید. آن خساست پس انداز درست می کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 5636
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

سلام به همه ی دوستان. در حال حاضر تمامی امکانات وبلاگ برای مهمانان فعال می باشد ولی به زودی بعضی از امکانات نظیر دانلود فایلهای پرطرفدار و قالبهایی که توسط اینجانب طراحی می شوند فقط برای اعضا می باشد. لطفا در وبلاگ عضو شده تا در آینده شرمنده ی شما نشویم. با تشکر